Schweiz, Raum Zürich

Hier könnt ihr Kontakte knüpfen, Übungspartner suchen oder Treffen organisieren
swissboy1986
User
Beiträge: 44
Registriert: 6. März 2007 13:13

Beitrag von swissboy1986 »

muuaaah :D

Also, wenn das wirklich sell umgsetzt werde, wär ech natürlich sofort debi, wörd sogar chli organisator spiele :D

Vorschlag, schriebed mir doch alli es en "Privat Nachricht" da inne, wo interessiert währed amne "Swiss Meeting" in ZH oder LU, jenachdem, afangs nöchscht Jahr, evtl. sogar no dasjahr!?.

Es muess jo nüüt grosses si, eifacht mal imne Pub oder so Zämesitz, uschecke, wer mir so sind, vellecht chammer das denn jo regelmässig mache, resp. esch jo de au weder en gueti therapie, wennmer i dere ziit müesst ufs WC ga... 8) und vorallem meh trifft "glichgsinnti" und chan au so öber das thema unghemmt quatsche!!!

be mal gspannt, ob sich öpper be mir tuet melde, wörd denn Terminvorschläg mache öber doodle oder so und die euch mitere Privat Nachricht vorschlah!?
manson
User
Beiträge: 29
Registriert: 13. August 2009 07:34
Wohnort: Zürich

Beitrag von manson »

Also ich wäre dabei, lieber Züri aber Luzern wäre sonst auch i.O.

Ich schreib dir demfall keine PM mehr, grundsätzlich gilt das hier als Anmeldung... 8)

Los meldet euch bei swissboy1886, wird niemand gefressen. Sich kennen lernen und plaudern kann niemandem schaden.

p.s. @swissboy, wie stark ist deine Paruresis?
swissboy1986
User
Beiträge: 44
Registriert: 6. März 2007 13:13

Beitrag von swissboy1986 »

ich wäre wirklich froh, wenn jede wo interesse hätti mir en P Nachricht chönt schriebe, so müesst ich denn ned de ganzi Thread absueche, mit interessente und chönt eifacht allne uf d'nachricht maile mitem doodle link

so chöntet ihr mir au grad schriebe, wo ihr euch wördet lieber treffe...

ich selber be vo LU, wär aber kes problem uf ZH z'cho, be eh die ganz week am pändle :D

und mini Paruresis ha ech eigentlich relativ guet im griff, ha scho schlimmeri ziite erlebt ka mit dere, aber ganz öberwunde ha ich sie leider au no ned! chasch jo mal mini biiträg chli abchecke do inne ;)
manson
User
Beiträge: 29
Registriert: 13. August 2009 07:34
Wohnort: Zürich

Beitrag von manson »

Und wie siehts aus? Haben sich schon Leute per PN gemeldet?

manson
swissboy1986
User
Beiträge: 44
Registriert: 6. März 2007 13:13

Beitrag von swissboy1986 »

nop, leider bis jetzt nur du, aber ech ha au ned grad mitme asturm grechnet, vorallem ned innert so churzer ziit, muess au erlich zuegäh, be jo au ned täglich, resp. wöchentlich im forum inne 8)

mal luege ob sich vellecht bis endi de monet no 2-3 gmeltet hend

söscht chönd mir jo de eifacht mal ufnes bier oder so abmache?
manson
User
Beiträge: 29
Registriert: 13. August 2009 07:34
Wohnort: Zürich

Beitrag von manson »

Genau so mache mer das. Warte mer de Oktober ab, viellicht mäldet sich ja no öpper, isch bi mir eh chli stressig zur ziit, aber Novämber gseht besser us :!:

p.s. @pipimax, tschegg mal dini PM
manson
User
Beiträge: 29
Registriert: 13. August 2009 07:34
Wohnort: Zürich

Beitrag von manson »

Es dürfen sich natürlich auch weibliche Geschöpfe melden :!:

oder, swissboy 1986 ?
swissboy1986
User
Beiträge: 44
Registriert: 6. März 2007 13:13

Beitrag von swissboy1986 »

jetzt simmer scho zu dritt... :) *freu freu*

ja, hed sich jetzt au en wiiblichi person gmeldet.
mal luege, esch am beschte gömmer doch de NOV mal no abwarte, evtl. chund jo no 2-3, denn hättemer en netti rund mit 4-5 Persone..
Rhippitt
User
Beiträge: 30
Registriert: 11. Mai 2006 14:41
Wohnort: Schweiz

Beitrag von Rhippitt »

Hi, wäre ev. auch dabei bei einem Treffen im Raum Zürich. Aber lieber ohne zu üben... ;)
lilie86
User
Beiträge: 12
Registriert: 29. Juli 2009 11:30
Wohnort: Zürich

Beitrag von lilie86 »

super, dann wären wir doch schon zu viert!
Toll wäre natürlich, wenn noch eine weitere weibliche Person dabei wäre!

Ich bin auch dafür, dass man beim ersten Treffen erst einmal Erfahrungen austauscht und sich ein bisschen kennenlernt.
swissboy1986
User
Beiträge: 44
Registriert: 6. März 2007 13:13

Beitrag von swissboy1986 »

klar, natürlich ohne zu üben, aber je nachdem wie lange wir in einem pub oder restaurant sitzen, müsste man früher oder später eh aus WC gehen, das wäre für mich z.bsp. bereits eine kleine übung, wobei, da die, die dann dabei währen eh alle wissen, was ich für "probleme" hätte, würde es für mich nicht allzu schwer werden :)

aber schreibt mir doch ein privat nachricht, dann kann ich die so sammeln und ende NOV euch mit vorschläge für Daten bombadieren :P
lilie86
User
Beiträge: 12
Registriert: 29. Juli 2009 11:30
Wohnort: Zürich

Beitrag von lilie86 »

Wir sind natürlich alle unterschiedlich schwer von der Paruresis betroffen..

Mir persönlich bringt es z.B. nicht viel, wenn ich mit Leuten unterwegs bin, die mein Problem kennen, solange wir uns im öffentlichen Raum bewegen..
Und ausserdem würde mich der Gruppendruck noch mehr blockieren.

Aber selbstverständlich werden wir keinem den Zugang aufs Klo verweigern ;-)
manson
User
Beiträge: 29
Registriert: 13. August 2009 07:34
Wohnort: Zürich

Beitrag von manson »

Da tut sich ja was, lässig :) würde das auch nicht als üben anschaun, wehe dem der mir auf Toilette folgt :shock: 8)

Gruss in die Runde :wink:
Hubster
Newbie
Beiträge: 4
Registriert: 17. November 2009 11:17

Beitrag von Hubster »

Hallo zäme

Habe auch seit einiger Zeit Entleerungsprobleme auf öffentlichen Toiletten und wäre auch an einem Treffen interessiert. Irgendwie muss man dies ja wieder in den Griff kriegen.

Komme aus Bern und würde sicherlich auch nach Zürich kommen, ist ja nicht weit weg. Hätte natürlich auch nichts gegen einen Buddy aus der Region Bern.

Schreibe dir ne PM.

Gruess
swissboy1986
User
Beiträge: 44
Registriert: 6. März 2007 13:13

Beitrag von swissboy1986 »

Hallo Zäme

ich hoffe, es hend mir alli en privati nachricht gschriebe, wo interessiert währed amne Träff vorussichtlich in Zürich Stadt!?

Wär no froh, wenn ihr mir no gschnell chöntet do im forum bekannt gä, was för Wochetäg, resp. Zitte ihr wördet bevorzuge, denn chan ich das gradt so berücksichtige, also eher under de woche am abig gäg die 7ni, oder eher Samstig/Sunntig nomitag gäg die 15.00, oder wie au immer.

Doodle Link folgt ines paar täg per privat Nachricht.
Antworten